دسته بندی کالاها
اضافی
زبان و واحد پول
EN DE FR
09132080604
از شنبه تا چهارشنبه ۹ تا ۱۶ پنجشنبه ها ۹ تا ۱۳
خانهسوالات متداول
کاروشاپ | فروشگاه لوازم خودرو

سوالی دارید؟

متخصصان ما آماده کمک هستند

پشتیبانی 24/7!
021123456789 و 021123456798
لطفا نام خود را وارد کنید
ایمیل خالی یا نادرست است
لطفا پیغام خود را بنویسید
پیغام شما با موفقیت ارسال شد
مشکلی پیش آمده. پیغام شما ارسال نشد

سوالات متداول

پرسش و پاسخ ها

راه های حمل و نقل و هزینه های حمل و نقل در سفارشات به چه صورت است؟

محصولات بسته به وزن و ابعاد از طریق پست و باربری ها حمل میشوند، در صورتی که محصول حجیم، سنگین و جزء کالا های ممنوعه در پست باشد از طریق باربری های بین شهری ارسال انجام میگیرد و در غیر این صورت از طریق پست ارسال میگردد.

در مورد هزینه ارسال در هنگام خرید برای شهرهای همجوار اصفهان به صورت شهری و با پیک با هزینه‌ی مشخص شده انجام میگردد و در مورد دیگر شهرها به صورت اتوماتیک نسبت به وزن محصول هزینه ارسال محاسبه و در صورتحساب آورده میشود

زمان بندی ارسال محصولات به شکل است؟

پس از ثبت سفارش محصول در کمتر ۲۴ ساعت (در روزهای غیر تعطیل) مرسوله به اداره پست و یا باربری تحویل خواهد شد و ظرف ۱ الی ۳ روز کاری (نسبت به شهر و مکان شما) به دست شما خواهد رسید.

آیا قیمت کالاها به صورت تمام شده میباشد یا شامل هزینه های دیگه ای هم میشوند؟

عموم محصولات به صورت قیمت های قطعی میباشد اما بهتر از قبل از خرید برای اطمینان بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید، لازم به ذکر است که تمامی هزینه‌ها مثل هزینه‌ی ارسال کالا در صورتحساب آورده میشود و نیازی به پرداخت هزینه‌ی دیگر پس از سفارش نیست.

آیا میتوان در صورت عدم مصرف، کالا را برگشت بدیم؟

بله، این امکان وجود دارد که در صورت عدم مصرف کالا و دلیل قابل درک، طی ۷۲ ساعت پس از تحویل اقدام به برگشت آن نمائید.

از کجا بدانم سفارش من ارسال شده است؟

بله، این امکان وجود دارد که در صورت عدم مصرف کالا و دلیل قابل درک، طی ۷۲ ساعت پس از تحویل اقدام به برگشت آن نمائید.

چگونه برگشت کالا را ثبت کنیم؟

برای اینکار کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشخصات مربوطه را در اختیار آنها بگذارید تا برگشت محصول را برای شما ثبت کنند.

چگونه محصول مورد نظرمون را پیدا کنیم؟

برای جستوجوی محصول میتوانید از جستوجوگر محصول که در بالای صفحه اصلی قرار گرفته استفاده کنید و نام محصول مورد نظر را در آن سرچ کنید و یا همچنین میتوانید توسط جستوجوگر دیگر در صفحه اصلی نسبت به نوع خودرو محصولات مورد نظر خود را همراه با پارامتر های (فیلتر) قیمت، ساخت کشور و … دامنه محصولات را کمتر کنید تا زودتر به هدف برسید.

آیا اجناس داخل سایت اصلی میباشند؟

تمامی اجناس داخل سایت کاروشاپ اصلی بوده و دارای کیفیت بالا میباشند.

محصولاتی که شامل رنگ بندی های دمتفاوت میباشد را کجا باید انتخاب رنگ کنیم؟

برای ثبت رنگ‌ مورد نظر در مشخصات خود هنگام خرید در توضیحات، رنگ و شرایط مورد نظر را برای کارشناسان ما توضیح دهید.

آیا محصولاتی که قیمت ندارند موجود نیستند؟

خیر، به دلیل نوسانات بالای محصولات و قیمت های روز برخی از قیمت ها فاقد مبلغ میباشند، برای خرید کافیست با کارشناسان ما در ارتباط شوید و از قیمت محصول مورد نظر آگاهی پیدا کنید.

برای خرید کالا باید قبلش هماهنگی تلفنی انجام بدیم؟

به دلیل نوسات قیمتی احتمال تغییر قیمت محصول و عدم تغییر آن محصول در فروشگاه وجود دارد بنابراین توصیه میکنیم که قبل از ثبت سفارش برای راحتی خیال با ما در این باره در ارتباط شوید.

آیا محصولات شامل ارسال رایگان میشوند؟

اگر مبلغ سفارش شما بیش از ۸۰۰.۰۰۰ تومان باشد مرسوله شما به صورت رایگان ارسال میشود.

از کچا بفهمیم محصول خریداری شده ارسال شده است؟

پس از ارسال مرسوله و تحویل آن به پست یا باربری برای شما پیامک ارسال خواهد شد.

پیگیری سفارش

برای پیگیری سفارشات خود میتوانید از طریق پنل کاربری خود برای کارشناسان ما پیام بگذارید تا در اسرع وقت پیام شما را پاسخ دهند و یا با شماره 03133868327 تماس حاصل فرمایید.

افزودن به دیتابیس

بطور ارگانیک جهان بینی جامع نگرانه از نوآوری مختل کننده را از طریق محل کار رشد دهید

حمل و نقل

راه های حمل و نقل محصولات

پست

تیپاکس

باربری

بسته بندی

تمامی محصولات فروشگاه کاروشاپ شامل بسته بندی نمیشوند اما توسط عوامل ارسال مرسولات بسته بندی خواهند شد.

عملیات پرداخت

پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه صورتحساب، یک پیامک ثبت موفقیت آمیز کالا برای شکا ارسال میگردد.

در صورتی که پیامک ثبت موفق سفارش برای شما ارسال نشد پس از یک ساعت با همکاران پشتیبانی سایت موضوع را در میان بکذارید.

ارسال

تمامی محصولات سفارشی که تا قبل از ساعت 16 ثبت شوند در همان روز ارسال کالا انجام خواهد شد.

X
X